onsdag 1 juni 2011

Gnällspik Och Puckot

Ines är äntligen på bättringsvägen! Dagen har varit feberfri, men inte med det sagt gnällfri. Nej, det har gnällts från morgon till kväll utom vid ett tillfälle. Detta andrum dök upp när en iskall milkshake sattes i minis näve. Knäpptyst, vad händer bakom suffletten? Sedan kom det 'GAaaaA! GaaAAA!' jaha, det funkade.

Något som inte funkar är jag. Virrig, stressad och helt väck i kolan. Det tar på krafterna att VABba kan jag säga. Never again tack! Ett utmärkt exempel på mitt hjärndöda beteende är att jag, 30 min innan skräddaren stänger, blir påmind av ROBIN (!) att hämta "bröllops"klänningen. Ehh, just det! Kutar ner och sliter upp dörren i sista sekund. Tackgodegud. Jag hann. Skräddarn har ju liksom stängt imorgon och fram tom måndag, hade ju vart lite jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar