onsdag 20 juni 2012

Tröstsläckare

Jag vet, jag skulle ju passa på att njuta av de sista veckorna av graviditeten, men nu är det tråkigt! Jag klarar inte av någonting, rastlös själ i en orörlig kropp. Jag vill kunna bolla och gosa med Ines, ta en heldag på skansen med henne, jag vill kunna cykla snabbt genom stan, ta ett glas rosé i solen, eller bara kunna slänga mig raklång på soffan på balkongen. Allt detta är bara att glömma, jag får trösta mig med en isatte från Starbucks sålänge. Så är det ju personalfest ikväll. Det är bara att kämpa på!
Däremot vill jag hälsa alla mina nygravida vänner att detta går upp och ner och i det stora hela så är det ju fantastiskt med stor-mage! En alldeles egen liten bäbi ligger ju här och väntar......och väntar....och väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar