måndag 25 oktober 2010

Hallå hon kan ju stå!

JO det är sanning! Jag som hörde i fredags att Olivia hade gjort det, och knappt trodde på det. Imorse ställde hon sig upp mot mina knän och släppte! Jag skrek, hon skrek, jag skrattade, hon skrattade (så mycket att hon satte sig på blöjan med en duns). "-Vilken duktig tjej!! Bravooo!" skrek jag och apploderade. Ines sken upp och ställde sig upp på huk och dunsade snabbt ner igen för att sedan applodera sig själv. Ja tyvär troddde hon att det var fallet jag apploderade , så hela dan har hon dunsat ner på blöjan o skrattat o viftat på händerna som applåder.  Men jag var tvungen att ta bildbevis på ståandet innan läggdags:

Det gäller att vara snabb med kameran såhär sent på kvällen!
JAAA!!

3 kommentarer:

  1. jiiippiiii braaavo ini-mini!! <3

    SvaraRadera
  2. ja!! hon står typ fem sekunder sen böjer hon saaakta på benen o sätter sig ner :D hehe du får se akroatiken på onsdag!!!

    SvaraRadera
  3. Ohhhh va kul, bra ines!!! Förstå vad mycket de lär dig på så kort tid!

    SvaraRadera