måndag 27 december 2010

No Årskrönika for you

Nej, jag har varken tid eller ork att sätta mig och sammanfatta allt som har hänt detta år. Det har helt klart varit det mest händelserika och underbaraste året i mitt liv. Från att gå runt som en go, glad lugn och utsövd väntande tjockis, via en (så här i efterhand) närmare perfekt förlossning, en underbart snäll och lugn minibebisperiod, vidare till en stressad sömntörstande vilsen mamma i ett mycket intensivt andra halvår till att återgå till go och glad igen (dock inte tjockis). 
Det är först nu, ett år senare, jag känner att jag har kontroll på det hela. Alla blöjor, skrubbsår, nattande, matvägran, klängighet, tandvärk, sjukdomar, ja allt har jag under kontroll. Nu kör vi! Välkommen 2011!

     16e januari. Intet ont anande om att det bara var 13 dagar kvar...
  
..och 11månader senare. Med full koll på läget och facit i hand.

1 kommentar:

  1. jojo det känns som det var hundra år sen du va preggad! kan inte fatta att din lilla mage har sett ut sådääär!! .. o att minigrisen mini fick plats där i! totalli crejsi.. hihi! <3

    SvaraRadera