tisdag 21 december 2010

Tupplur i -14c

2 kommentarer:

  1. De små liven verkar ju tycka om att sova ute, oavsett temp. Själv vet jag inte om jag skulle uppskatta om någon flyttade ut mig och min säng på altanen :) Fast vem vet, det kanske är jätteskönt. Testa?

    Fin gran ni har! Idag tog Olivia, på eget bevåg, en grytlapp i handen innan hon försökte sno en kula i granen haha. Funkade sådär. De måste ju tänka vad det är för en grön fiende mamma och pappa har släpat hem.

    SvaraRadera
  2. Haha vet inte om jag skulle vilja flytta ut sängen, du kan väl prova först? Hehe
    Ja granen står så grön å grann i stugan. Ines är intresserad av allt som hänger i granen o drar gärna ner det o leker lite, tur att det inte finns glaskulor längre. Då är vi ganska säkra trots allt. Men är man osäker gör man som Olivia. Är det taggarna hon skyddar sig mot? Haha så sött!!

    SvaraRadera