måndag 22 augusti 2011

Frukost on my own

Näee det var inte igår man satt och njöt av en långfrukost framför Nyhetsmorgon. Ingen som ska stoppa ner handen i kaffet, ingen som ska sprida ut allt pålägg i soffan, ingen som absolut ska se bollibomba, ingen som klänger på ens huvud och drar i håret.
Okej, lite tomt är det också men nu ska jag passa på att njuta.
Ines och robin är på dagis idag. Första dagen efter semestern.
Alla som träffat Ines på sistone vet att hon gör vågen när man frågar henne något som hon verkligen vill. Ex 'ska vi gå till lekparken?' eller 'ska vi åka och hälsa på moster Coco?'
Idag gjorde hon vågen när jag berättade att hon och pappa skulle till dagis och träffa fröknarna och alla kompisar. Jag berättade även att hon kommer äta jättemycket och sova jättelänge, bara så att hon vet.
Nä, nu är det jag, min macka och tv'n innan det är dags att cykla in till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar