tisdag 11 oktober 2011

Oh whatta night!

Host host! Ines har hostat så hon spytt ner två omgångar med sängkläder och pyjamasar inatt. ( mitt hår fick sig en fin 'inpackning' också) jag har suttit, legat åt alla möjliga håll med en liten klängapa på mig. När mini är sjuk är hon som en sugpropp på mig, armar och ben runt min mage o hals.
Nu är inte Ines sjuk, bara väldigt hostig på natten men för säkerhetsskull är vi hemma imorgon och myser.
Som kronan på verket, när jag äntligen fick sova lite, väcks man av en DUNS! Följt av UÄÄÄUH!! Och Ines ligger någonstans i mörkret på golvet. Hjärtat hoppar ut genom munnen på mig och när jag äntligen lyckats slita mig loss det stora täcket jag är intrasslad i tar jag upp min lilla mini och börjar om igen. Host host.

FYI när vi vaknar är allt frid o fröjd och Ines ränner runt som en raket runt frukostbordet. "vill du stanna hemma idag?" "-NEJ!!!" "vill du gå till dagis?" "-OOÄÄÄ!" ( oää betyder Oliwer)
Dagis det blev. Puss på er och tacka hus för kaffe!

1 kommentar:

  1. Men usch för hostan och spyan, inte roligt!!!
    Och jag vet här hemma har vi också haft några ramla ner från sängen incinenter (ännu mera fy)Hoppas allt är bra med dig och robin i alla fall! puss på er

    SvaraRadera