söndag 9 oktober 2011

Syskondag

Vi träffades på den moderna träffpunkten 'under svampen' idag. Jag skulle just till och bjuda mina syskon på mina hemmagjorda småkakor ( ja det är tydligt vem som är storasystern) när det kom fram två italienska turister och frågade om jag kunde ta ett kort på dem. "off cårs" svarade jag på världsvan amerikansk engelska. När detta var gjort frågade den ena "and can i take à picturrrre of you, you are såå beautiful" haha 'just miii? jess vattever' svarade jag. Där stod man med en italienare på varje sida och smilade in i en främmande kamera. Så skoj start på dagen. Undrar var den bilden hamnar...
Mat på Vapiano, delade meningar om vad vi skulle hitta på, krismöte i en bowlinghall och till sist en tur hem till mig för godisförtäring och tevespelsspelning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar