torsdag 19 juli 2012

Jag lever igen!

Hej och hå, då går vi in i v 39. (!!)
Har varit bakom ett filter i två dygn, haft så ont i bihålorna att man inte kunnat kalla mig för människa. Tacka vet jag min älskade Robin som servat mig, underhållit Ines och lagat all mat till oss! OCH åkte och hämtade en underbar medecin hon mamma (tusen tack mamma).
Låter som att jag varit nära döden, men det har fasen inte vart långt ifrån ;) nu är klockan snart sju på morgonen och här sitter jag och svamlar. Utan förlamat ansikte. Jag lever! Idag ska jag bara ta det extremlugnt sen får detta bara nog. (och då är du välkommen, bäbis)

1 kommentar:

  1. Härligt Jojo att medicinen funkade bra (visste väl det:-)). Det är ju såååå jobbigt med genom svullen och täppt ansikte/näsa, hoppas du nu kan fräs ut allt "skit" som legat och grott :-).
    det är fullt tillräckligt med att vara gravid eller hur?

    kram på dig!

    SvaraRadera