lördag 21 juli 2012

Semesterlunk

Idag var vi på Ica maxi och bunkrade upp med massor av mat, glass och blöjor. Alla aktiviteter är roliga aktiviteter tycker Ines som smått börjar bli rastlös här hemma, även fast hon kommit fint in i semesterlunken. I år står en grej på planeringen; föda ut unge. Det ger oss lite smått rastlösa ben och bara liiite småpanik i själen emellanåt när man känner att man inte kan hitta på NÅGONTING! det
Är min första sysslolösa sommar i hela mitt liv. Föt mig är semester lika med tempo, roliga aktiviteter och resor. Semesterlunken innebär i år att bara gå omkring och vara. Man äter när man är hungrig och sover när man är trött. Även om man är tvåkommafem år. Idag gick jag och la mig för att sova middag och frågade vad Ines ville göra under tiden. Nej, hon ville inte vila med mig, men titta på tecknade mr Bean på svtB gick bra. Efter en halvtimmes sömn för min del mötte jag denna sötnos i soffan. Totalt lealös. Totalt konstig tid. Semesterlunk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar