onsdag 5 januari 2011

Shop til you Drop

Nu blir jag stolt! Ines är en fullfjädrad shopper. Hon vet to m att man måste kolla priset innan man bestämmer sig att slå till på något.
Jag, Coco och Lillan var på reajakt idag. Det blev lite vårnyheter istället. (allt i sin ordning)
När vi kom till Polarn o Pyret löpte mini amok, hon sprang runt bland alla färgglada kläder och skrek höga tjut, kollade, kännde o klämde på fina kläder, lekte med lego i barnhörnan och gjorde en snygg vurpa o la sig raklång på rygg framför fötterna på två turister. Succé!  Efter denna energikrävande shopping slocknade hon på en sekund i vagnen. Shop til you drop i allra högsta grad.

4 kommentarer:

  1. jojo, du måste blogga MERA!!! lassa upp bilder o sånt!
    (..om du vill o orkar förståss)
    hihi, puss på min lilla storasyster
    /den stora lillasystern

    SvaraRadera
  2. ...tack för en sagolik shopping runda föresten, mini's beteende bådar gott för framtiden! haha, FÖR liten människa att springa runt och känna kvalitéer och kolla prislappar! underbart!

    SvaraRadera
  3. ...oj nu såg jag massa grejjer som jag inte har sett, du lägger ju ändå upp massa roligheter, skärp på mig!

    SvaraRadera
  4. Ja jag bloggar ju som fasen cocomannen! Men lite fler kommentarer skulle klart göra det lite roligare!!! Skärpning! Du å alla andra! :D å tack själv för en underhållande ahoppingtur:DDD

    SvaraRadera