måndag 3 januari 2011

Jämfotahopparn

klassens clown to-be?
Idag hade vi besök av 'moster Coco'. Ja, då bakar jag en kaka! Tänkte jag. Hittade ett gott recept på brownies med cocosgägga på. Det gick jätte bra. Tills jag kom till cocosgeggan, då såg jag att jag saknade en väsentlig ingrediens. 'jaja, det får väl funka med bara cocos då' mmm efter en minut i ugnen var cocosen vidbränd (kanske man kunde listat ut). Så jag tog ut den halvgräddade kakan och rörde ner cocosen så att den inte syntes, sedan skrapade jag ner den klumpiga smeten i en mindre o bättre form.
När Coco kom sade hon 'mmm vad det luktar.....nånting gott!' Ja den blev riktigt god till slut och nu har ju ni också receptet så det är bara att sätta igång.
Efter fikat dansade vi. Satte på en reggaeskiva och Ines blev galen. Skrek glatt och gungade till rejält på knäna och hoppade minst en decimeter upp för att sedan landa på rumpan. Upp igen och fortsätta dansa! Jag o coco vek oss av skratt. Alltså vi har världens goaste unge, jag skojar inte:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar