torsdag 25 oktober 2012

Frukost och bubbelskratt

Imorse var det jag som bjöd på långfrukost. Mackor, Delicatobollar, färskpressad juice och givetvis litervis med kaffe. Efter ca två timmars mumsande och kacklande placerade vi våra pojkar i sina overaller för att bege oss ut på en promenad i solen. I bredd såklart. Pojkarna somnade redan innan vi han lägga ner dom i vagnarna. Det är världens bästa sovknep. Overallen på!
Efter promenaden hämtade jag Ines och gick hem till hennes kompis (och min mammakompis:) och lekte vidare. När jag följde med Ines och hennes vän för att kissa på pottan passade Leon på att dra sitt första högljudda skratt. Jag hörde bara 'Johanna, hör du??!!' från lekrummet, och ett smittande litet asgarv. Det var leon som skrattade åt sin lille kompis på 6 månader. En kompis med roligare humor än mamma och pappa tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar