tisdag 16 oktober 2012

Resultat

Oj vad bra det funkade! Han sov den djupaste av djupsömnar man kan tänka sig. I tjugo minuter. Sedan hojtade han på mig och låg glad och klarvaken i sängen när jag kom in. Vi gick upp och han var pigg och skrattade och jollrade som aldrig tidigare i 1,5 timme till. Sedan var det ätdags, och likaså var tredje timme natten igenom. Däremellan sover han bra, sp jag ska egentligen inte klaga. Speciellt trött är jag inte heller, men hans 'nattmål' pågår i ca två minuter sedan somnar han om. Klart man är hungrig igen då strax därefter. Irriterande.
Slutsats: onödigt arbete för sämre resultat

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tycker jag känner igen matvanorna från en viss kusin till dig när han var i samma ålder, dock åt han VARJE timme ...men nu 18 år senare äter han bara var tredje...:)

    Kram på er
    Åsa

    SvaraRadera