söndag 16 december 2012

Jobbiga veckan är över

Ojojoj det blev sjukstuga med båda barnen hela förra veckan, akutenbesök med Leon på lucia, luciatåg+fika på dagis, dop i lördags med allt vad det innebär och så avrundade vi med lite julklappshandling idag. H e r r e g u d vad trött jag är nu. Barnen är fortfarande Hostiga och snoriga (och lite extra gnäll tillkommer på det) och snart sliter jag av mig mitt hår om jag hör ett till host. Jag och Robin ska öppna Moëten när första hostattackfria natten infunnit sig. DET är värt att fira!
Förresten, dopet blev så himla lyckat! Bättre och finare än vi någonsin kunnat ana. Stort tack till alla som kom, hjälpte och förgyllde! Inte en enda bild har jag tagit så ni får hålla tillgodo med dessa en vecka i väntan på fotografens (Thomas) resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar