söndag 9 december 2012

Pulkabacken in my heart

Vi har hängt i backen hela helgen. Ja men det är så jäkla kul ju! Snowrejsra ner för en lång snöig backe, springpulsa upp och slänga sig ner igen. Nu vill jag ut igen! Synd att Ines inte är lika entusiastisk som vi. Hon har jättekul i ca 30-40min men jag vill ju hänga hela dagen i backen! Jaja.
Igår blev vi av med vår nya snowracer och hur detta gick till är en lång och mycket märklig historia med arga grannar och trapphus inblandat. Jag orkar helt enkelt inte berätta, men ordningen återställdes imorse när Ines och robin åkte och köpte en ny. För grannens pengar. Så vi kunde åka igen. Någonstans mellan pulkabacksbesöken har vi även hunnit med att åka till Ica maxi och handla det mesta till dopet. På lördag är det Leons dag och då snålas det inte. Han får ju inga julklappar så vi Dämpar det dåliga samvetet på dopkalaset.
Nähepp, nu vill jag vara ifred. Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar