onsdag 3 november 2010

Barnfritt

Nu är jag sur. Det går inte att maila över några bilder från mobilen så det blir bildlöst idag. Barnrummet är istort sett klart. Prickinvasion! Blev jättegulligt. Det går inte att ta miste på att det är ett barn som bor där om man säger så. Har förresten lagt lillan där inne ikväll. Spänningen är oliiidlig över hur natten skall gå. Håll tummarna nu världen!
Tackohej Leverpastej.
Det har vi ätit idag förresten, tjejerna i familjen har alla tre klämt 'lepamackor' i mängder. Ines o Selma åt bara pastejjen o slängde mackan. Men inte jag. Intressant?  Nä...men utan bilder blir jag så. Utan inspiration helt enkelt.
Tackohej igen då.

3 kommentarer:

  1. men ååh jag vill se rummet nuuu!!! fixa luren till imorrn, annars måste jag komma förbi;)
    /c

    SvaraRadera
  2. Ja!!! Oj det gåår nog inte o fixat tills imorgon:€ så kom förbi! O lek med oss! Man blir riktigt lycklig av atmosfären där:D

    SvaraRadera
  3. imorrn kommer jag å leker ;*

    SvaraRadera