onsdag 17 november 2010

Underbara Onsdag

Idag har det varit en sån där härlig dag då min underbara lilla tös hängt på mig hela tiden. Hon har hängt med mig på samtliga toalettbesök, med in i duschen, sitta på höften när jag lagar mat, sitta i knät när jag äter. Hon har bara gått med på att sova i en timme på hela dagen...det var när jag var o handlade lite lätt stressad med barnvagn i ena handen och korg/inköpslista/varor i andra handen. Jag kan inte annat än att säga att det gööör inget att hon ligger o sover nu. Det är helt lugnt med mig!
Jo det är klart att vi har haft lite kul idag också! Vi har haft värsta partyt. Dans till ljuv musik...

1 kommentar:

  1. Var åker vi? Ses på Arlanda på fredag :) Robin och Björn klarade ju av hemmalivet galant så vi kan ju lika bra åka igen... varje helg? :P

    SvaraRadera