tisdag 9 november 2010

Breaking News!!

Vid den alltid lika trevliga morgonblöjjbytet imorse upptäkte jag det. TRE nya tänder har kommit under natten. Inte undra på att hon har varit lite gnällig. För att hon varit å duktig gav jag henne en "the yellow one" efter lunchen. Smart av mig att inte tänka på att allt åker ut när man trycker på den. Så fort jag tog bort locket klämdes hälften ut i Ines knä. Men populärt var det, det gick knappt att ta den ifrån henne, även fast den var slut för länge sedan..
Sjukkläderna på! :D

2 kommentarer:

  1. Mums så gott det såg ut! Måste testas! Björn berättade för en granne att O var "magsjuk" så då kom hon ner med 2 piggelin. Haha O sög i sig halva glassen på 2 sek. Gissa om hon chockades av att glassen var kall :) Hade hon varit magsjuk hade hon nog inte fått glassen men nu var hon värd belöning. För socker är ju inte SÅÅÅ farligt :D (haha glömmer aldrig din min efter min mammas reaktion hahaha)

    O du... Nu får det vara slut på hot mot vår resa!

    SvaraRadera
  2. haha just det! jag blev RIKTIGT orolig över sockret där ett tag när ja rådfrågade Eva! haha
    Yes, slutkrånglat! Men vår resa står stadigt pall för det mesta! :D

    SvaraRadera