fredag 9 november 2012

En stor utmaning

Precis på gränsen att jag tog liiiite vatten över huvudet idag. Ensam med båda barnen på Junibacken en fredag , "den nya lördagen" enligt personalen. Och vagnförbud. Som tur var hade jag med mig min vän Sofia (och hennes två barn) och hennes syster. Utan dessa hade allt gått åt skogen tror jag. Trots att alla skötte sig galant. Vi snackar alltså nästintill kärnfysik här. Men! Vad kul vi har haft! ...om vi glömmer den lilla incidenten då Ines var bortsprungen (värsta kvarten i mitt liv) (mitt hjärta går av, no further questions). Men som sagt, ett väldigt roligt ställe med alla små skrymslen och vrår och villa villetkulla och sagotåget och och och allt!
Två minimusikal-föreställningar hann vi med också. Ines satt som förtrollad under båda showerna och klappade glatt händerna efteråt och tjoade glatt "mamma dom sjungde!" totalt imponerad.
Summan av kardemumman (där kom det åldertecknet igen) är trots allt att vi alla hade en kanondag och ja, jag funderar tom på årskort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar