torsdag 15 november 2012

Sjukt tempo

Andra dagen som Robin är sjuk. Är någon krasslig faller allt. Fast ska någon vara frisk sp ska det vara jag, för jäklar vad jag håller skeppet flytande. Gårdagen var bara hämtning, lämning, lek i lekpark läggning av två och matning av två samt storhandling med Leon på Ica maxi och allt vad det innebär. Efter en sådan dag är man helt slut. En kort halvtimme fick jag för mig själv på kvällen. En helt halvtimme då ingen behövde assistans av sin mamma. Alla (tre med mannen) sov. Dagen idag började i samma spår fast det blev Ikea istället för Ica maxi. Stöd av min kära moder gjorde dagen mycket trevlig. Att vi åt frukost i rrstaurangen i 1,5h säger allt. Väl hemma igen var Robin en gnutta mer på alerten och super mom fick hjälp med matlagning samt lägg-läsning för Ines. Puuuusst! Nu kallar Leon! Godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar